veelgestelde vragen2019-01-21T17:25:59+00:00
Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?2019-01-21T17:00:22+00:00

Ja, u kunt bestellingen plaatsen vanuit het buitenland bij betaling met een Nederlands betaalmiddel of een betaalmiddel dat gekoppeld is aan een Europese IBAN rekening Tevens kunt u uw bestelling laten afleveren op een Nederlands en Belgisch bezorgadres.

Kan ik mijn bestelling annuleren?2019-01-21T17:00:28+00:00

In sommige gevallen kunt u uw bestelling, voordat deze verzonden is, nog annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Think Paper. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u uw bestelling na ontvangst binnen 14 dagen retourneren

Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn persoonlijke gegevens. Wat nu?2019-01-21T17:00:40+00:00

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Think Paper.

Kan ik een bestelling plaatsen vanaf een smartphone of tablet?2019-01-21T17:00:46+00:00

U kunt in de webshop van Think Paper ook bestellingen plaatsen via een smartphone of tablet.

Hoe weet ik wat de status is van mijn bestelling?2019-01-21T17:00:53+00:00

U wordt op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling door middel van e-mails. U krijgt meteen na het plaatsen van uw bestelling een bestelbevestiging. Zodra uw bestelling bij PostNL is aangeboden ontvangt u een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace code van PostNL waarmee u uw bestelling verder kunt volgen. Is het u ondanks de e-mails toch onduidelijk wat de status van uw bestelling is, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Think Paper.

Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?2019-01-21T17:01:02+00:00

Nee, maar uw artikel wordt wel vijftien minuten voor u gereserveerd op het moment dat u naar ‘Afrekenen’ gaat. Binnen deze tijd om het betaalproces te doorlopen, heeft u de garantie op de beschikbaarheid van het artikel, daarna wordt het artikel weer vrijgegeven.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?2019-01-21T17:01:06+00:00

Ja, het is mogelijk om telefonisch te bestellen bij de webshop van Think Paper. Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice.

Zijn de prijzen van de producten op de webshop van Think Paper inclusief BTW?2019-01-21T17:01:11+00:00

Ja, alle prijzen van de producten in de webshop van Think Paper zijn inclusief BTW.

Ik heb geen bevestigingsmail en / of Track & Trace code ontvangen. Wat nu?2019-01-21T17:01:16+00:00

Als u de e-mail(s) niet kunt vinden in uw inbox, raden wij aan om eerst uw spam- of reclamefolder te checken. Is de mail ook hier niet binnengekomen? Neem dan contact op met de klantenservice van Think Paper.

Heb ik garantie op de producten die ik bestel op de webshop van Think Paper?2019-01-21T17:03:18+00:00

Bij aankoop van artikelen in de Think Paper webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Vragen? Neem contact op met de klantenservice van Think Paper webshop.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?2019-01-21T17:01:26+00:00

Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kunt u uw bestelling nog wijzigen. U kunt bijvoorbeeld de maat en het aantal nog wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen. Nadat u het bestelproces heeft afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen. Neem hiervoor direct contact op met de klantenservice van Think Paper.